Dovolte mi nastínit můj příběh

10.10.2016

Jak to vše začalo ????

Protože jsem onemocněla a začalo se nedostávat penízků hledala sem všude možně hlavně na internetu přivýdělek který opravdu funguje. Hledala, hledala, psala si na různé přivýdělky a taky když se mě v mailové schránce objevovali přivýdělky od různých firem tak pořádně nic nazaujalo.  Okamžitě jsem vše házela do koše a myslela jsem si toto ne.  Nejsem prodejní tip.  A ani nejsem tip který někomu něco vnucuje.

 Po nějaké době v mé mejlové schránce přistála nabídka na spolupráci s firmou Faberlic, kterou sem však neznala ale taky mě velmi zaujala.

Je pravda že jsem hledala něco co opravdu pomůže na akné pro mou dospívající dceru. Přípravky od kožní lékařky nepomáhali a kosmetické přípravky běžné v distribuční síti nefungovali. Když jsem viděla tvář své zoufalé dcery jak se všemožně snaží aby akné neměla. Jsme spolu sedli k internetu a hledali nějaké tipy či rady  na tyto její neduhy

Při tomto jsme narazily  na jednu léčivou  kyslíkovou kosmetiku kterou jsme do té doby vůbec neznali a nic nám neříkala. Tak jsme se spolu s dcerou rozhodli zkontaktovat někoho kdo s tímto má již nějaké zkušenosti.  Našli jsme .

Paní která vše vysvětlila a poradila co na její problémy.  Objednávka dorazila kurýrem až k nám domů.  Po již první aplikaci se akné začalo stahovat a po cca týdnu má dcera na obličeji jen minimum akné. Takže vřele doporučuji i ostatním.  A z vlastní zkušenosti mohu potvrdit jen ty nejlepší zkušenosti s touto kosmetikou. Podrobně se budu zabývat  jejími přípravky v dalších sekcích.


Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky